چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

استاندار خوزستان بر اعطلای کانون‌های فرهنگی در مساجد تاکید کرد و گفت: مساجد در دل محلات حضور دارند و از دیرباز نقش خود را در افزایش سرمایه‌های اجتماعی ایفا کرده‌اند؛ بنابراین باید از ظرفیت مساجد برای توسعه امور مذهبی، فرهنگی، هنری و… استفاده کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، حجت الاسلام کمال خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری کشور امروز شنبه ٢٨ آبان‌ماه با صادق خلیلیان، استاندار خوزستان دیدار کرد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست ضمن تسلیت حادثه تروریستی ایذه اظهار داشت: دهه نخست انقلاب مساجد نقش بسیار اساسی داشتند و مردم برای حل مشکلات خود نیز به مساجد مراجعه می‌کردند؛ بنابراین باید نقش و کارکرد های مساجد را در نقشه راهبردی باز تعریف کنیم.

خلیلیان بر اعطلای کانون‌های فرهنگی در مساجد تاکید کرد و بیان داشت: آمادگی پشتیبانی از مساجد و کانون‌های فرهنگی و هنری را داریم.

وی با اشاره به کارکرد مساجد در افزایش سرمایه‌های اجتماعی عنوان داشت: مساجد در دل محلات حضور دارند و از دیرباز نقش خود را در افزایش سرمایه‌های اجتماعی ایفا کرده‌اند؛ بنابراین باید از ظرفیت مساجد برای توسعه امور مذهبی، فرهنگی، هنری و… استفاده کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار پیرامون نقش مساجد در پیشبرد امور فرهنگی و هنری بحث شد؛ همچنین کارکرد مساجد در افزایش سرمایه‌های اجتماعی نیز از مباحث مهم مطرح شده در این دیدار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *