چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

وزیر کشور درباره حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان توضیح داد.

احمد وحیدی وزیر کشور درباره حادثه امنیتی گلزار شهدای کرمان گفت: شمار شهدای ما بالغ بر ۱۰۰ نفر است؛ البته مجروحین عزیز ما هم در بیمارستان‌ها در حال درمان هستند.

وحیدی افزود: این توطئه جدید ادامه همان توطئه‌هایی است که دشمنان مدت‌ها به دنبال آن بودند.  پاسخ کوبنده دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در کوتاهترین مدت به دنبال آنها خواهد بود.

وی ادامه داد: این اقدامات بزدلانه علیه افرادی انجام شد که می‌خواستند سردار دل‌ها و اسطوره مقامت را گرامی دارند. دشمنان سیلی را که از محور مقاومت خوردند نمی‌پسندند و این  انتقام را از زنان و کودکان گرفتند. همه چیز در کنترل است و مردم نگران نباشند. دستگاههای امدادرسان مشغول خدمت رسانی هستند. دستگاههای امنیتی و انتظامی در منطقه حضور دارند. سیلی محکمی به جنایتکاران این حادثه خواهیم زد.

وزیر کشور افزود: امیدواریم این مسیر طوفانی مردم عزیز ما ادامه دار باشد و اشتباه است اگر گمان کنند با جنایات این چنینی می‌توانند عزم ملت ما را تضعیف کنند. ان‌شاءالله این مسیر عظیم انقلاب ما جلو خواهد رفت.

وی گفت: نوع انفجار در حال بررسی است، البته اطلاعاتی داریم، اما بهتر است زمانی که قطعی شد اعلام کنیم. مردم به شایعات توجه نکنند، زیرا دشمن در تلاش برای جنگ روانی خواهد بود.

<div id=”video-display-embed-code_18761598″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8636506/18761598?width=400&height=300″></script></div>

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *