چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

اردوهای راهیان پیشرفت با جدیت دنبال شود/تشریح دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم

استاندار خوزستان گفت: در ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندارخوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشتهفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگارگذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می ماند.

حسینی محراب با اشاره به شعار هفته دولت ” دولت، مردم” بیان داشتدر هفته دولت از واژه های تاثیرگذار، کارهای جدید و نواستفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

وی عنوان داشتاز مطرح کردن مقامات و مسئولان بپرهیزید، این دولت متعلق به مردم است و بگذارید که مردم در کارها دخیل باشند.

استاندار خوزستان افزودرابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده می شد اما اکنون دیده نمی شوند؛ برقرار شود و ما به سراغ آن ها برویم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، تصریح کردتقسیم کاری میان فرمانداری ها، ادارات کل و شهرستان ها جهت نمایشگاه صورت گیرد تا دستاوردهای دولت به گوش مردم برسد.

وی ادامه دادارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه ها مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آن ها نیز با از دستاوردهای دولت مطلع شوند.

استاندار خوزستان  ابراز داشتاردوهای راهیان پیشرفت حرکتی موثر برای بیان دستاوردهای دولت بود که باید در این روزها هم باجدیت ادامه پیدا کند.

حسینی محراب گفتبرنامه ریزی های لازم برای افتتاح ها و کلنگ زنی ها انجام شود و پروژه ها در سامانه ثبت شوند.

وی اظهار داشتفرمانداران در اربعین از ورودی پنج مسیر شوش، اندیمشک، هندیجان، بهبهان، ایذه باید کریمانه بودن خوزستان را به رخ بکشند.

استاندار خوزستان بیان داشتمسیرهای حادثه خیز با موکب، چراغ های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده شود.

حسینی محراب عنوان داشتدر ایام اربعین اتباع خارجی که ساکن ایران هستند از مرز بین المللی شلمچه خارج شوند و اتباع خارجی که از افغانستان و شبه قاره به کشور می آیند باید از مسیر چذابه خارج شوند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرددر افتتاح پروژه ها به گونه ای برنامه ریزی شود که به تبلیغات زمان انتخابات نرسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *