چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram
استاندار خوزستان بر مردمی بودن کار امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق خود مردم و بر محور قانون انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی استانداری خوزستان، جلسه حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، سردار میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی استان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر استان و مدیران دستگاه های متولی برگزار شد.

در ابتدای جلسه گزارش عملکرد دستگاه‌ های مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر و همچنین اجرای دستورالعمل های اجرایی در این حوزه ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حسینی محراب در این جلسه بر مردمی بودن کار امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید از طریق خود مردم و بر محور قانون انجام پذیرد.

وی افزود: همه مردم در کنار دستگاه های متولی موظف بر اجرای قانون هستند و زمانیکه در مسیر قانون حرکت کنیم از ایجاد مشکلات در جامعه کاسته خواهد شد.

استاندار خوزستان بر برخورد با شبکه های سازمان یافته هنجار شکن در استان تاکید کرد و گفت: دستگاه های متولی با رصد اطلاعاتی با شبکه های سازمان یافته و معاند که با هنجار شکنی در جامعه قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند برخورد قاطع صورت گیرد.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر همه صنف ها در میدان حضور داشته باشند تصریح کرد: دستگاه های متولی با هماهنگی و ارتباط با همه صنوف در این مسأله با همفکری راهکارهای لازم را ارائه دهند.

در این جلسه مسئله حمایت قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و دستگاه قضایی با اطمینان از حمایت خود نسبت به متولیان این موضوع حمایت کرد.

محمدامین وصالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *