سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

محمدامین وصالی؛ مدیر مسئول و صاحب امتیاز پایگاه خبری شه گوش

کارخانه ورق عریض فولاد آتیه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تُن آماده بهره برداری است

یار محمد محمدی گفت : کارخانه ورق عریض فولاد آتیه خاورمیانه با ظرفیت ، ۳۶۰ هزار تُن ، و اشتغال زایی یک هزار نفر آماده بهره برداری است .؛

به گزارش پایگاه خبری سه گوش : یار محمد محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، روز سه شنبه ( ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲ ) ، در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران ، از شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، در جمع خبرنگاران ، مطرح کرد :کارخانه ورق عریض فولاد آتیه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن آماده بهره‌برداری است .

وی افزود : کارخانه ورق عریض فولاد آتیه خاورمیانه با ظرفیت ۳۶۰ هزار تن و اشتغال‌زایی یک هزار نفر آماده بهره برداری است .

وی تصریح کرد : این شرکت یک مجتمع صنعتی تولید فولاد شامل کارخانه نورد میلگرد است که سال ۱۳۹۵ با ظرفیت ۴۵۰ هزار تن تولید و اشتغال ۳۵۰ نفر به صورت مستقیم، راه اندازی شده است.

وی ادامه داد : فاز دوم این مجموعه، کارخانه نورد ورق عریض با ۶۰۰ هزار تن ظرفیت است که در بخش اول ظرفیت ۳۶۰ هزار تن پیش‌بینی شده و امید است بتوانیم در فاز دوم به ۶۰۰ هزار تن برسیم.

وی اظهار کرد : حمایت بانک تجارت در راه اندازی این مجموعه ارزشمند تاثیرگذار بود و امید است بتونیم با راه اندازی فاز دوم در زمینه افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی قدم های موثری برداریم.

وی تصریح کرد : تاکنون ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این مجموعه اعتبار هزینه شده و امید می رود بتوانیم با این ظرفیت در تولید و رفع مشکلات اقتصادی استان و کشور موثر باشیم.

وی اظهار کرد: بی شک در شرایط کنونی کشور و مشکلات اقتصادی به غیر از تولید و اشتغال‌زایی هیچ راه دیگری برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیست.

وی اذعان داشت : خوزستان ظرفیت بالایی برای تولید و ایجاد اشتغال دارد و باید با اتحاد و همدلی کمک شایانی به آبادانی کشور و رونق اقتصادی کنیم.

یار محمد محمدی ؛ مدیر عامل شرکت فولاد آتیه خاورمیانه ، در پایان یادآور شد : در حالی که در شهرک های صنعتی چنین مجوزی از گذشته نبوده و یا از ابتدای پروانه فعالیت یک مجموعه صنعتی، سازمان محیط زیست این مجوز را درخواست می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *