چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram
۱۲ هزار نشست بصیرتی در سراسر خوزستان برگزار شده است
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۵۴۸ نشست بصیرتی و جهاد تبیین برای اقشار مختلف جامعه در استان برگزار شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب از خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قرارگاه جهاد تبیین خوزستان اظهار کرد: ما در حال جنگ ترکیبی هستیم که با محوریت جنگ شناختی و ادراکی انجام می شود.
او افزود: ستون فقرات جنگ ترکیبی و شناختی فریب و نیرنگ و سیاه نمایی و دمیدن بر طبل ناامیدی و این راهبرد امروز دشمن برای القای ناکارآمدی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: در مقابل راهبرد ناامیدی دشمن، راهبرد رهبری امید آفرینی است و تمام شاه سخنان بیت رهبری طی چند سال اخیر به ویژه در سال گذشته و امسال که دشمن روی جنگ شناختی تمرکز کرده، امید آفرینی است.
حجت‌الاسلام رستگار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باطل کننده سحر و جادوی دشمن در جنگ شناختی و ستون فقرات آن، تبیین است.
او ادامه داد: در جنگ شناختی ، تبیین و جهاد تبیین فوری و قطعی است و زمان بردار و قابل تعلل نیست و باید با تمام تلاش به جنگ رسانه ای دشمنان برویم.
نماینده ولی فقیه در سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به شکست دشمن در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ، تأکید کرد: در جنگ نرم و جنگ شناختی و ترکیبی هم دشمن حتما شکست می خورد چون خداوند وعده داده که پیروزی با کسانی است که در جبهه حق هستند.
حجت‌الاسلام رستگار ادامه داد: در خوزستان با محوریت نماینده ولی فقیه قرارگاه جهاد تبیین تشکیل شده که شاخه های متعدد و مختلفی دارد و همایش طلایه داران جهاد تبیین نیز ۴ خرداد در تالار امام رضا (ع) نفت برگزار می شود.
او با اشاره به جهاد تبیین در حوزه تخصصی و توانمندسازی روحانیان استان از طریق نشست های بصیرتی و عقیدتی در حوزه های مختلف ، یادآور شد: در حوزه سیاسی معاونت سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه طرح شهید هاشمی را داریم و تاکنون بیش از ۱۲ هزار و پانصد و چهل و هشت نشست بصیرتی و جهاد تبیین در خوزستان برگزار شده است.
پایگاه خبری سه گوش
محمدامین وصالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *