سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

در راستای تقویت و ارتقاء خدمات دهی شوراهای حل اختلاف خوزستان، با حضور رئیس توسعه حل اختلاف استان روسای جدید مجتمع های شماره ۱ و ۲ شورای حل اختلاف اهواز معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان خوزستان حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و توصیه به استفاده و بهره از این ماه پر فضیلت، بر ارتقاء جایگاه شوراهای حل اختلاف خوزستان تاکید کرد و گفت: خوشبختانه شوراهای حل اختلاف استان با استفاده از ظرفیت های موجود در اکثر پرونده های ارجاعی و در صلاحیت شورا، بیشتر آمار صلح و سازش داشتند و امیدواریم در سال جدید این آمار افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: بیشتر مردم ترجیح می دهند پرونده های حقوقی و قضایی خود را در شورای حل اختلاف رسیدگی شوند و این نشان دهنده اعتماد و رضایتمندی مردم از این نهاد را دارد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با اشاره به عملکرد سال ۱۴۰۲ شوراهای حل اختلاف خوزستان، اظهار داشت: در این سال برنامه های عملیاتی و تعالی، برجسته و نوآورانه در شوراهای حل اختلاف استان اجرایی شد که نتایج بسیار خوبی بدست آمد و در سال جدید این برنامه ها با همکاری همه اعضاء ادامه پیدا خواهند کرد.

وی در ادامه جابجایی روسای مجتمع های شورای حل اختلاف را در جهت تحقق سیاست ها و اهداف دستگاه قضایی جهت گسترش صلح و سازش و همچنین افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم دانست و عنوان کرد: خدمتگزاری بهینه و تسریع عمل در حل و فصل مشکلات مردم از طریق نهاد ارزشمند شورای حل اختلاف مهمترین اهداف دستگاه قضایی می باشد که ما باید در تحقق آن تلاش مضاعفی داشته باشیم.

در ادامه این مراسم قاضی دستیار و عالمی نیسی بعنوان روسای جدید مجتمع های شماره ۱ و ۲ شورای حل اختلاف اهواز معرفی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *