سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

 

مجید منادی ، گفت : بر اساس قوانین ، تنها مرجع اعلام نتایج وزارت کشور است .؛

به گزارش پایگاه خبری سه گوش  ، مجید منادی ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، روز جمعه ( ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ ) ، با حضور و بازدید از روند رای گیری ، انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، در مسجد جوادالائمه ، در کفتگو با خبرنگار پایگاه خبربی هوژ خبر ، ضمن تشکر و قدر دانی و خدا قوت به اهالی فهیم و فرهیخته رسانه و همه عوامل شعب انتخاباتی در استان خوزستان و شهرستان اهواز ، اظهار  کرد : باتوجه به اهمیت و تاثیری که انتخابات در سرنوشت کشورمان دارد از اصحاب رسانه و اهالی قلم ، انتظار داریم که از گمانه زنی ها ، بپرهیزند و برای اعلام نتایج ، وزارت کشور را تنها مرجع رسمی خود قرار دهند .

وی تاکید کرد : در این مرحله آن روح تعهد و قانون مندی را بیشتر رعایت کنیم و از هرگونه گمانه زنی و هر گونه بیان غیر رسمی آمار نتایح انتخابات خودداری کنیم .

وی تصریح کرد : بتوانیم بعد از این فرآیند انتخابات ، هم ، همان آرامش ، شان و شکوهی را که برای استان و کشور است را ، حفظ کنیم .

وی با اشاره به گرمی هوا در روز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و استقبال مردم شریف اهواز از این روز ، افزود : با توجه به شرایط آب و هوایی ، در ساعات اولیه استقبال خوب بوده ، که به نسبت در بعدازظهر و با بهتر شدن هوا ، شاهد حضور چشم گیر تر مردم بودیم .

مجید منادی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، در پایان یادآور شد : در این ساعات باقیمانده ، بعضی از همشهریان به هر دلیلی موفق نشدند تا این لحظه در انتخابات شرکت کنند و با توجه به اهمیت موضوع و تاثیری که مردم در سرنوشت کشورمان دارند ، اصحاب رسانه ما تلاش کنند ، از همشهریان و هم استانی ها دعوت کنند که پای صندوق های رأی بیایند در انتخابت شرکت کنند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *