سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان گفت: مجموعه فولاد خوزستان به عنوان دومین قطب تولید کننده فولاد در کشور، درصدد توجه به توسعه پایدار، مسئله محوری و شناسایی مشکلات پیرامونی است و بنا دارد سالیانه یک پروژه در حد توان خود برای مردم و منطقه به سرانجام برساند.

پایگاه خبری سه گوش – امین ابراهیمی دوشنبه ۱۶ بهمن ماه در آیین افتتاحیه جاده قلعه چنعان به کانتکس، اظهار کرد: مجموعه فولاد خوزستان با جامعه آماری حدود ۱۷ هزار نفر با تولید ۴ میلیون تن و سهم ۱٠ درصدی بازار، به عنوان دومین تولید کننده فولاد در کشور نقش بسزایی در تولید ناخاصل ملی و صادرات محصولات فولادی ایفا کند.

وی یکی از مباحث مطرح در شرکت های فولادی را پایداری صنعت برشمرد و افزود: پایداری صنعت جایگاه با اهمیتی دارد که یکی از ملاک‌های آن مسئولیت‌های اجتماعی است که به عنوان امری داوطلبانه از سوی شرکت‌ها در حوزه پایداری سازمان های بزرگ لحاظ می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: مسئولیت های اجتماعی از باب وظیفه است که باید نسبت به محیط پیرامونی خود، اتفاقات و حوادث، اقدامات مناسبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در حوزه محیط زیست بالغ بر یک هزار و ۴٠٠ میلیارد تومان پروژه در ۳ سال گذشته در شرکت فولاد خوزستان لحاظ شده است همچنین پروژه هایی برای اولین بار در کشور در حوزه محیط زیست در حال انجام است که اثرات آن به مردم استان و منطقه پیرامونی خواهد رسید.

ابراهیمی عنوان کرد: پروژه‌های متنوعی علارقم چالش های انرژی برق و گاز در فصول سرد و گرم، لحاظ کرده‌ایم تا همچنان چرخ توسعه فولاد متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان بیان کرد: توجه به محیط پیرامونی و توسعه پایدار آن، یکی از نگاه‌های ما در مجموعه فولاد خوزستان است و باید در این راستا مسئله محوری حرکت کرده و مشکلات را احصا کنیم تا براساس آن اقدامات لازم لخاط شود.

وی عنوان کرد: بنا داریم که سالیانه یک پروژه در حد توان خود به سرانجام برسانیم زیرا توسعه محیط پیرامونی در حوزه زیر ساختی باعث توسعه کسب و کار نیز می‌شود و در این راستا از محل اعتبارات سرفه جویی شده از بومی سازی قطعات پروژه جاده قلعه چنان به کانتکس حداث شد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: این پروژه در قالب یک رابطه دو سویه مسئولین روستا، شیوخ با شرکت فولاد اجرا شد و این جاده یک نماد از تعامل دو سویه از سوی شرکت و محیط پیرامونی است که با سرمایه گذاری به ۶٠ میلیارد تومان به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: پروژه جاده قلعه چنعان به کانتکس با هشت هزار تُن آسفالت، ۳۹ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۲۸ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *