چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ کشورمان است / رسانه یکی از ظرفیت های مناسب برای انتشار محتوای دفاع مقدس است   

سردار نعمت الله باقری گفت : یکی از دلایل موفقیت ما در جنگ همراهی ملت با رهبر انقلاب بود و دفاع مقدس برگی زرین در تاریخ کشورمان است .؛

به گزارش پایگاه خبری سه گوش ، سردار نعمت الله باقری ؛ جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر ( عج ) ، در نشست خبری تشریح برنامه های هفنه دفاع مقدس ، که روز سه شنبه ( ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ ) ،  در سالن جلسات هتل مجتمع فجر برگزار شد ، با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس ، مطرح کرد : بیش از ۷ هزار و ۷۷۶ برنامه در سطح استان خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود .

 

وی تصریح کرد : رسانه یکی از ظرفیت های مناسب برای انتشار محتوای دفاع مقدس است و دشمن به دنبال این است که در جنگ رسانه ای علیه جمهوری اسلامی مبارزه کند .

 

وی افزود : امسال با بیش از۶۰ عنوان و تعداد هفت هزار و ۷۷۶ برنامه در سطح استان در سطح استان خوزستان برگزار می شود .

 

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر ( عج ) ، با اشاره به برنامه هایی که در هفته دفاع مقدس امسال برگزار می شود ، اظهار داشت : برنامه های متنوعی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود ، از قبیل ، دیدار فرماندهان نظامی دفاع مقدس استان به صورت ویدئویی بامقام معظم رهبری ، بازسازی شکست حصر آبادان ، رزمایش ۶ هزار و ۴۰۰ بسیجی استان خوزستان ، اجتماع جوانان گام دوم انقلاب در حسینیه و میادین شهرهای استان و تقدیر از سربازان نمونه نیروهای مسلح .

 

وی یادآور شد : در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیاری از کشورها با اتحاد به دنبال این بودند تا ایران را شکست دهند اما با رهبری امام خمینی (‌ره ) و همراهی مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

 

سردار نعمت الله باقری با اشاره به دشمان مانند ” مگسان ” ، تاکید کرد : دشمنان مانند ” مگسان ” هستند که به دنبال ” زخم هایی در جامعه ایران هستند تا بلافاصله روی آن بنشینند ” و آنها با برجام و مذاکره محال است دست از دشمنی بردارند .

 

 

سردار نعمت الله باقری ؛ جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر ( عج ) ، در پایان با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس ، افزود : گفتمان امروزه ما در حوزه جهاد تبیین است و با محوریت شعارهای ” ما متحدیم ” و ” جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز ” بزرگداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را برگزار خواهیم کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *