سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

 

 

سرپرست اداره کل پست خوزستان: بیش از ۸ میلیون بسته پستی در شش ماه نخست سال به سراسر کشور ارسال شد.

سرپرست اداره کل پست خوزستان گفت: بیش از ۸ میلیون بسته پستی و مرسوله در شش ماه نخست سال به اکثر نقاط کشور ارسال شده و حدود ۱۰ درصد نیز با رشد ترافیک نسبت به سال گذشته همراه بودیم.

 

به گزارش پایگاه خبری سه گوش ، حمیدرضا فضلعلی پور روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه های استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سربازان و فرماندهان جبهه‌ مقاومت و تبریک روز جهانی پست، اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های عمرانی اداره کل پست استان بهره‌برداری از ساختمانی با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در شش ماه نخست سال جاری است.

 

وی افزود : یکی دیگر از اقدامات انجام شده مناقصه سیستم مبنا است که این تجهیزات هوشمند قابلیت ارسال در لحظه یک هزار بسته پستی به تمام نقاط کشور را دارد.

 

سرپرست اداره کل پست خوزستان ادامه داد: در شش ماه نخست سال بیش از ۸ میلیون بسته پستی مرسوله و به اکثر نقاط کشور ارسال شده و حدود ۱۰ درصد رشد ترافیک نسبت به سال گذشته شاهد بودیم.

 

فضلعلی بیان کرد: همچنین در شش ماه نخست امسال ۸۱ درصد رشد اینترنتی داشتیم و تعداد فروشگاه ها نیز به ۷۶۲ عدد رسیده که در سال گذشته کمتر از ۵۰۰ فروشگاه بود که این افزایش ناشی از اقدامات انجام شده اداره پست می باشد

فضلعلی پور بیان کرد: اداره کل پست خوزستان از ۶۷ نقطه مرسولات شهروندان را به نقاط کشور ارسال می کند و به تازگی نیز ۲۵۵ توزیع کننده موتوری به این مجموعه اضافه شده است.

 

وی اظهار کرد: اکنون اطلاعات تمامی اماکن دولتی، مسکونی و تجاری وارد نقشه حامی شده است و امکان اضافه کردن سایر آدرس های حوزه شهری و روستای نیز در این نقشه وجود دارد.

سرپرست اداره کل پست خوزستان گفت: همچنین از طریق چهار خط مبادلات تهران، اصفهان بوشهر و همدان روزانه ۱۰۰هزار بسته پستی وارد استان می شود.

 

سرپرست اداره کل پست استان یاداور شد: امید است به زودی با تجهیز خدمات مبادلاتی این مجموعه، تعاملات پستی خود را با استان های چهارمحال بختیاری و ایلام نیز جهت شتاب بخشی و ‌ارتقای کیفیت مرسولات، افزایش دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *