چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram

به گزارش پایگاه خبری سه گوش به نقل ازاطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ خانچی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان صبح امروز در شهرستان هندیجان به منظور افتتاح و کلنگ زنی تعدادی از پروژه های عمرانی دهه فجر این شهرستان حاضر شد.

در ابتدا، در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت جاده و همچنین راه های روستاهای این شهرستان حاضر شد.

افتتاح ۸ کیلومتر‌ جاده هندیجان_ ماهشهر و همچنین جاده روستای دهیک‌ به اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال و کلنگ زنی جاده روستاهای چم کنار، دهملا بزرگ، شیری با اعتبار ۱۲۸ میلیارد ریال برگزار شد.

خانچی در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه بهسازی و آسفالت جاده، با اشاره به نگاه نظام اسلامی در حوزه عدالت و رفع محرومیت زدایی، به نگاه ویژه دولت به رشد و پیشرفت روستاها اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب، روستاهای استان با کمترین امکانات زیرساختی و عمرانی روبرو بودند ولی بحمدالله از برکات انقلاب اسلامی ‌و روی کار آمدن دولت مردمی و خدمتگزار، همۀ روستاها شاهد تحول در حوزه زیرساخت می باشند.

وی اظهار داشت: در حوزه راه روستایی شاهد احداث و بهسازی بیش از ۱۸۰۰ کیلومتر راه روستایی هستیم و همچنین در ایام دهه فجر ۵۶۰ کیلومتر بهسازی و روکشی قابل افتتاح می باشد.

وی ایجاد روحیه امید و نشاط‌‌‌ زا از اهداف انجام پروژه های عمرانی برشمرد و گفت: با توسعه همه جانبه روستا در حوزه های مختلف شاهد مهاجرت معکوس به روستاها و رونق روستاهای استان خواهیم‌ بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *