سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram
آیین معارفه مدیر جدید مجتمع پتروشیمی فارابی برگزار شد
به گزارش پایگاه خبری سه گوش به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فارابی طی مراسمی که با حضور مدیرعامل شرکت، مدیران، روسا و سرپرستان واحدهای مختلف برگزار گردید مدیر جدید مجتمع شرکت معارفه شد.
 مهندس فخرایی مدیر عامل این شرکت در ابتدای جلسه ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل در ایام تعمیرات اساسی واحدهای مجتمع از حضور و تلاش شبانه‌روزی مهندس شیخ بگلو مدیر سابق مجتمع تقدیر نمود.
 ایشان با اشاره به نقش مهم و جایگاه پست مدیریت مجتمع افزود: مدیر مجتمع با توجه به تخصص و توان اجرایی بالای خود می‌بایست  بصورت شبانه روزی در خدمت مجموعه و توسعه روزافزون آن باشد و همچنین تعامل خوبی بامدیران، سرپرستان و پرسنل شرکت داشته باشد.
 وی با اشاره به سابقه اجرایی مهندس تنوره افزود: ایشان با توجه به توانمندی اجرایی خود و نوع تعاملی که با پرسنل خواهند داشت می توانند برنامه های توسعه ای و اجرایی شرکت را به نحو احسن پیگیری و اجرا نمایند.
 عضو هیئت مدیره پتروشیمی فارابی با تاکید بر تفکر سیستمی و اعتقاد به کار گروهی و خرد جمعی تاکید کرد: گرچه پتروشیمی فارابی به خاطر زحمات شبانه‌روزی همکاران و برنامه خوب انجام شده در شرایط مناسب تری نسبت به گذشته قرار دارد اما بابهبود مستمر همه فعالیتها، بایدزمینه رشد، شکوفایی وخلاقیت بیشتر را فراهم نماییم.
 مهندس فخرایی در پایان مجددا از زحمات مهندس شیخ بگلو مدیر سابق مجتمع تشکر و قدردانی کرد و برای مهندس تنوره در انجام مسئولیتهای محوله آرزوی موفقیت نمود.
 در پایان جلسه نیز مهندس علی تنوره سرپرست جدید مجتمع ضمن ابرازخرسندی از حضور درپتروشیمی فارابی وآشنایی با پرسنل، برخی از برنامه‌های اجرایی خود را بیان نمودند.
                                                                                                       روابط عمومی پتروشیمی فارابی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *