چهارشنبه, ۲ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram
استاندار خوزستان گفت: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می روند؛ سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری سه گوش، به مناسبت ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، رژه حماسی و نمایش اقتدار نیروهای مسلح استان با حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استان در منطقه کیانشهر بلوار امام رضا(ع) اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در این آیین اظهار داشت: سربازان امروز ما که در این صحنه رژه می روند؛ سربازان منتظر امام زمان هستند که با یاری خدا جهان را از لوث وجود شیاطین و مستکبرین پاک خواهند کرد.

حسینی محراب عنوان داشت: این مانورها باید ختم به فرار آمریکا از منطقه شوند و این مناطق در اختیار رزمندگان جان بر کف اسلام قرار گیرند؛ همانطوری که همه دنیا می خواست جبهه مقاومت را به شکست برساند اما با حضور مردم، بسیجیان، ارتش، سپاه و مدافعان حرم قهرمان در کسوت های نیروهای پنجگانه سپاه و نیروهای سه گانه ارتش این قدرت را برای انقلاب اسلامی به ارمغان آوردند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به توان نظامی بالایی رسیده که شاهد هستیم سایر کشورها درخواست خرید پهباد از ایران را دارند؛ درود بر مردم و رزمندگان اسلام به همه شما خسته نباشید می گوییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *