سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ |  
RSS   email   instagram   telegram
استاندار خوزستان گفت: تسهیلات اشتغال برای این است که تبدیل به یک شغل و حرفه شود چه کار تولیدی، چه فروشندگی یا خدمات باشد و در این خصوص جهت کسب اطمینان از اینکه این تسهیلات منجر به ایجاد شغل میشود بررسی و راستی آزمایی لازم انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، نشست شورای اشتغال استان روز شنبه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست گفت: آموزش‌های فنی در استان باید با هدف تربیت نیروی ماهر انجام شود چرا که هیچ نیروی ماهری بیکار نمی‌ماند.

وی افزود: تسهیلات اشتغال برای این است که تبدیل به یک شغل و حرفه شود چه کار تولیدی، چه فروشندگی یا خدمات باشد و در این خصوص جهت کسب اطمینان از اینکه این تسهیلات منجر به ایجاد شغل میشود بررسی و راستی آزمایی لازم انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: به این منظور آموزش انجام شود و افراد به صورت دسته جمعی کار کنند و یک مجموعه ۲۰ تا ۳۰ نفره در یک روستا یا یک بخش یا شهر در قالب یک خوشه مشغول به کار شوند و وقتی در کنار یکدیگر قرار بگیرند شغل آنها پایدار شده و کار دسته جمعی و تعاونی را یاد می‌گیرند و از تجربه و نقاط قوت همدیگر بهره می‌برند و مکمل یکدیگر شده و هم افزایی خواهند داشت و هدف قانونگذار و دولت را محقق می نمایند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: میزان تعهد اشتغال استان خوزستان در سال جاری بیش از ۶۳ هزار شغل است که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی میزان تعهد خود را هر چه سریع تر محقق کنند.

گفتنی است میزان تعهد پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بانک‌های استان بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال آن پرداخت

شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *